مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 19:452022-12-22پزشكي

وزیر بهداشت با ارتقای دانشکده پرستاری کاشمر به دانشکده علوم پزشکی موافقت کرد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با ارتقای دانشکده پرستاری کاشمر به دانشکده علوم پزشکی موافقت کرد و گفت: دانشکده پرستاری کاشمر استعداد ارتقاء دارد و امیدواریم با مصوبه شورای گسترش این مهم محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، بهرام عین اللهی در پایان سفر یک روزه اش به کاشمر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد افتتاح اولین مرکز درمان ناباروری سطح 2 کشور در کاشمر بودیم که با فراهم کردن امکانات یک کار بی سابقه در این حوزه را شاهد بودیم و تلاش می کنیم این مرکز را به عنوان الگو برای سایر مناطق کشور معرفی کنیم.

وزیر بهداشت همچنین با اشاره به احداث ساختمان اختصاصی برای مرکز خونگیری در این شهرستان توسط خیرین، افزود: این مرکز به پایگاه انتقال خون ارتقاء می یابد تا بخش عمده ای از نیازهای محلی را مرتفع کند.

وی با اشاره به بازدیدش از بخش های مختلف بیمارستانی در دو بیمارستان کاشمر، خاطر نشان کرد: در این راستا نیز دستور تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز این دو مرکز درمانی داده شد.

عین اللهی با اشاره به امکانات موجود در دانشکده پرستاری کاشمر ابراز کرد: این دانشکده استعداد ارتقا به دانشکده علوم پزشکی را دارد و در گام نخست هم مقرر شد تا رشته های رادیولوژی، مامایی و اچ آی پی که پیش از این جزو خواسته های این واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت با ارتقای دانشکده پرستاری کاشمر به دانشکده علوم پزشکی موافقت کرد

وزیر بهداشت با ارتقای دانشکده پرستاری کاشمر به دانشکده علوم پزشکی موافقت کرد