مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 20:252022-12-22سياسي

استاندار تهران: بیمارستان الغدیر بومهن به زودی افتتاح می شود


آماده سازی شرایط برای افتتاح بیمارستان الغدیر بومهن را در اولیت قرار دادیم که به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، علیرضا فخاری استاندار تهران در پایان نشست شورای اداری شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران در خصوص بازدید امروز خود از شهرستان پردیس و افتتاح پروژه های امروز، اظهار کرد: شهرک های صنعتی شهرستان پردیس قدمتی بیش از شهر پردیس دارند و نیازمند ساماندهی جدید هستند.

وی در خصوص بیمارستان الغدیر بومهن عنوان کرد: آماده سازی شرایط برای افتتاح بیمارستان الغدیر بومهن که از پروژه های به جا مانده از دولت های قبلی بوده را در اولیت قرار دادیم که به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

استاندار تهران تصریح کرد: موضوعاتی که در حوزه حمل و نقل به خصوص در محدوده شهر پردیس وجود داشت را دنبال کردیم که با تلاش شهردار این شهر، وسایل نقلیه عمومی مانند ون و اتوبوس تهیه و مشکلات مردم در این حوزه مرتفع خواهد کرد.

فخاری در پاسخ به به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس در خصوص تحویل فازهای مسکن مهر به شهرداری، علیرغم داشتن بار مالی بسیار سنگین، به گونه ای که در ابتدای سال 1400 برآورد اولیه تحویل این فازها 15 هزار میلیارد تومان بوده، ابراز کرد: اگر این موارد جز تعهدات شرکت عمران پردیس باشد، مکلف به تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: بیمارستان الغدیر بومهن به زودی افتتاح می شود

استاندار تهران: بیمارستان الغدیر بومهن به زودی افتتاح می شود