مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 20:402022-12-22سياسي

فرماندار شهرستان قرچک: کار در نهضت سوادآموزی یک کار جهادگونه است


کار در نهضت سوادآموزی یک کار جهادگونه و حتما با عشق و علاقه همراه است، تقاضا داریم که به عزیزان در حوزه سواد آموزی توجه ویژه ای شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد، فرماندار شهرستان قرچک صبح امروز در دیدار با رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، اعضاء و معلمان نهضت سوادآموزی شهرستان اظهار کرد: بحث سوادآموزی یکی از موضوعات بسیار مهم و از ابتدای انقلاب مورد تاکید بوده است و در کشورهای توسعه یافته، موضوع آموزش و علم آموزی از جایگاه ویژه و حساسی برخوردار است.

وی با ذکر آنکه با کمک و تلاش روزافزون همکاران، آمار بی سوادی در شهرستان قرچک روزبه روز کمتر می شود، گفت: همکاران ما در نهضت سوادآموزی زحمت زیادی می کشند و کار در نهضت سوادآموزی یک کار جهادگونه و حتما با عشق و علاقه همراه است، تقاضا داریم که به عزیزان در حوزه سواد آموزی توجه ویژه ای شود.

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک نیز در این جلسه عنوان کرد: یکی از بهترین اتفاقات در نهضت سوادآموزی این است که همکاران در نهضت سوادآموزی بیشترین حجم ابلاغی و سوادآموزان را جذب کرده و این اتفاق ما را از سایر استان ها برتر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، طی آیینی با حضور فرماندار و مدیر آموزش وپرورش، اعضاء و معلمان نهضت سوادآموزی قرچک مزار شهدای این شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان قرچک: کار در نهضت سوادآموزی یک کار جهادگونه است

فرماندار شهرستان قرچک: کار در نهضت سوادآموزی یک کار جهادگونه است