مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 20:412022-12-22سياسي

جزییات تشییع 6 شهید گمنام دفاع مقدس در قم اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار مهدی کبیری پور جانشین سپاه استان قم در جلسه هماهنگی تشییع و خاکسپاری 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در سالن شهید درویش سپاه استان برگزار شد، با اشاره به دستورالعمل ابلاغی تشییع شهدای گمنام عنوان کرد: براساس این دستورالعمل، مدیریت اجرای مراسم تشییع شهدای گمنام با سپاه های استانی و در قم نیز با سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) است.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه تشییع شهدا شامل دو بخش عمومی و محلی است، ادامه داد: مراسم تشییع شهدا در استان های سراسر کشور به صورت زنده از طریق رسانه ملی پخش خواهد شد و بر اساس هماهنگی هایی که با حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مساجد و هیئات مذهبی، مدارس، حوزه های علمیه، دانشگاه ها و دیگر مراکز علمی و فرهنگی استان صورت گرفته، انتظار می رود شاهد مراسم باشکوه تشییع شهدای گمنام در قم باشیم.

وی با اشاره به اهمیت انتقال پیام شهدا عنوان کرد: مراسم عمومی تشییع شهدا، فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال پیام و آرمان شهدا از قم به عنوان پایتخت انقلاب به کل کشور است.

سردار کبیری پور افزود: از این رو ضرورت دارد با حضور مداحان انقلابی با شعارهای کوبنده و ضداستکباری و همچنین نقش آفرینی رسانه ها، بتوانیم بازتاب شایسته ای از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تشییع 6 شهید گمنام دفاع مقدس در قم اعلام شد

جزییات تشییع 6 شهید گمنام دفاع مقدس در قم اعلام شد