مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 21:152022-12-22اقتصادي

رسیدگی به 9500 پرونده تعزیراتی در استان قزوین


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در 9 ماهه نخست سال جاری به بیش از 9500 پرونده تخلف در حوزه های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان رسیدگی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مدیران تعزیرات حکومتی استان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در قزوین، به ارائه گزارشی از فرایند خدمات رسانی به مردم و اجرای طرح های نظارت بر بازار پرداختند.

در جریان این دیدار، علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین به تاثیر افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی در مقابله با پدیده های بی ثبات کننده بازار پرداخت.

وی افزود: در سال جاری همزمان با نظارت بر واحد های صنفی و خدماتی متناسب با شرایط بازار، طرح نظارت مردمی سازی یارانه ها، بازار ماه مبارک رمضان، عید نوروز، طرح نظارتی ویژه اربعین حسینی،بازار شب یلدا و.

اجرا شده و در 9 ماهه نخست سال به بیش از 9500 پرونده تخلف در حوزه های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اعمال دقت، رعایت انصاف و افزایش سرعت در رسیدگی به پرونده ها را شعار راهبردی این مرجع برشمرد و یادآور شد: صیانت از حقوق شهروندان از اولویت های سازمانی است و در این زمینه علاوه بر آگاهی به مخاطبان و آشناسازی آنها به قوانین و مقررات؛ شرایط بهره مندی مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 9500 پرونده تعزیراتی در استان قزوین

رسیدگی به 9500 پرونده تعزیراتی در استان قزوین