مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 22:102022-12-22اجتماعي

پیش بینی بارش در شمال فارس/سفر غیرضروری نروید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اعلام کرد که با توجه به پیش بینی بارش باران و برف، شهروندان ترجیحا از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی شهرستان های آباده، - سپیدان، اقلید، خرم بید و بوانات در روزهای جمعه و شنبه پرهیز شود.

علیرضا راستیار شامگاه پنج شنبه یکم دی ماه در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: با توجه به پیش بینی بارش باران و برف و هم چنین پیش بینی کاهش دما از مردم درخواست می شود از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی شهرستان های آباده، سپیدان، اقلید، خرم بید و بوانات در روزهای جمعه و شنبه پرهیز کنند.

او ادامه داد: باتوجه به پیش بینی بارش برف و پیش بینی برودت دما و وزش باد در شهرستان های شمالی و غربی استان، لزوم گشت زنی، استقرار اکیپ های راهداری و نمک پاشی (آمادگی به دلیل کولاک و یخبندان پس از بارش ) در محورهای مواصلاتی شهرستان های ذکر شده مورد توجه و اجرای راهداران پر تلاش است.

راستیارخاطرنشان کرد: از هموطنان تقاضا می شود از انجام سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت سفر زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی،لباس گرم و دیگر ملزومات لازم را به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس افزود: هموطنان می توانند برای کسب هرگونه اطلاعات در خصوص راهها با مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش در شمال فارس/سفر غیرضروری نروید

پیش بینی بارش در شمال فارس/سفر غیرضروری نروید