مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 22:302022-12-22سياسي

وجود 5 مرز رسمی می تواند به توسعه اقتصادی کرمانشاه کمک کند


وجود پنج مرز رسمی می تواند به توسعه اقتصادی کرمانشاه کمک کند.

- گزارش خبرنگار مهر ، شهریار حیدری بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه که با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه، نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: بازگشایی مرز خسروی یکی از اتفاقات خوب استان کرمانشاه بود که با تلاش استاندار پیشین کرمانشاه تحقق یافت و از دستاوردهای مهم وی طی یکسال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت استان وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، افزود: به همین منظور حمایت از استاندار برای پیشبرد اهداف و تحقق برنامه های توسعه محور بر همه مدیران و مسئولان مورد تاکید قرار می گیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه در دارا بودن منابع خدادادی بسیار غنی بوده و در برخی حوزه ها نسبت به سایر کشورهای همجوار نیز منابع و ظرفیت های قابل توجهی دارد که بر اساس کارشناسی های صورت گرفته باید برای رفاه و آسایش مورد استفاده قرار گیرد.

حیدری با تاکید بر اینکه از ظرفیت های استان کرمانشاه به خوبی استفاده نشده، خاطر نشان کرد: یکی از ظرفیت های استان کرمانشاه پنج مرز مشترک با کشور همجوار بوده که ششمین مرز رسمی به نام تیله کوه نیز به زودی بازگشایی خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 5 مرز رسمی می تواند به توسعه اقتصادی کرمانشاه کمک کند

وجود 5 مرز رسمی می تواند به توسعه اقتصادی کرمانشاه کمک کند