مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 23:452022-12-22سياسي

تجدید پیمان مردمان عالم پرور شفت با وارث فاطمی


مردمان دیار عالم پرور شفت امشب میزبان یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس از وارثان مادر گمنام شان در مسجد جامع این شهر بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، ایام فاطمیه در شهرستان شفت چند سالی هست که رنگ و بوی خاصی دارد؛ روزی میزبان تشییع و تدفین پنج شهید گمنام بود تا طی سال های اخیر که به برکت تفحص شهدا، میزبان میهمانی چند ساعته از شهدای گمنام است.

  امشب نیز پیکر یک شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس میهمان شفتی ها در مسجد جامع ولی عصر (عج) این شهر بود و مردمان این دیار عالم پرور از سراسر این شهرستان به دعوت حضرت زهرا سلام الله علیها در آیین استقبال از این شهید گمنام، حضور یافتند.

ظاهراً مطابقت زمان حضور شهدای گمنام در شهرستان شفت در ایام فاطمیه بی دلیل و منطق نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در مراسم آیینی که به جهت استقبال از پیکر پاک یک شهید گمنام برگزار شده بود می گفت: همه ما وارثان شهدا و شهدا نیز وارث حضرت زهرا سلام الله علیها هستیم.

  به گفته وی، شهدای گمنام در ادای دین خود نیت می کردند که همچون وارث پاکشان حضرت زهرا سلام الله علیها، گمنام بمانند و اکنون شاهدیم که پیکر این شهدا در ایام فاطمیه در دامان پاک مومنین و رهروان شهدا قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید پیمان مردمان عالم پرور شفت با وارث فاطمی

تجدید پیمان مردمان عالم پرور شفت با وارث فاطمی