مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 23:552022-12-22اجتماعي

ضرورت برنامه ریزی برای جلوگیری از آب گرفتگی معابر قم در بارندگی


در سال های اخیر نقاطی از شهر قم که در زمان بارندگی های شدید موجب آب گرفتگی، آسیب و گره ترافیکی می شد شناسایی و بسیاری از آنان مرتفع شده است.

- قم-رییس پلیس راهور استان قم گفت: در سال های اخیر نقاطی از شهر قم که در زمان بارندگی های شدید موجب آب گرفتگی، آسیب و گره ترافیکی می شد شناسایی و بسیاری از آنان مرتفع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ غلامرضا صدفی بعد از ظهر پنجشنبه در مانور عملیات زمستانی موتوری شهرداری قم با پلیس راهور اظهار داشت: در سال های اخیر نقاطی از شهر قم که در زمان بارندگی های شدید موجب آب گرفتگی، آسیب و گره ترافیکی می شد شناسایی و بسیاری از آنان مرتفع شده است.

رییس پلیس راهور استان قم بیان داشت: در برخی دیگر از معابر که دچار آب گرفتگی می شوند خدمات شهری در اسرع وقت به محل اعزام می شوند و برای تسهیل در امر ترددها تمام تلاش خود را انجام می دهند.

وی افزود: باید برنامه ریزی های به گونه ای باشد که در ایام بارندگی گره ترافیکی در معابر و خیابان ها رخ ندهد و در این راستا می بایست تمهیدات لازم در این زمینه از قبل پیش بینی شود.

صدفی ادامه داد: پلیس راهور تا پایان فصل زمستان در طرح زمستانه خود به صورت شبانه روزی و با تعامل و همراهی نهادهای دیگر از جمله مدیریت شهری آماده خدمات رسانی به شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برنامه ریزی برای جلوگیری از آب گرفتگی معابر قم در بارندگی

ضرورت برنامه ریزی برای جلوگیری از آب گرفتگی معابر قم در بارندگی