مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 23:552022-12-22پزشكي

مشکل مسکن کادر بهداشت و درمان کشور رفع می شود


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در خصوص وضعیت مسکن کادر بهداشت و درمان گفت: در این رابطه مقرر شد از طریق وزارت راه و شهرسازی زمین مورد نیاز به افراد اختصاص یابد.

- دکتر بهرام عین اللهی در پایان سفر یک روزه خود به کاشمر با حضور در جمع خبرنگاران به دستاوردهای این حضور اشاره کرد و افزود: مقرر شد مرکز خون گیری انتقال خون کاشمر به پایگاه انتقال خون ارتقاء یابد، قطعاً با ارتقاء این مرکز بخشی از نیازهای منطقه رفع خواهد شد.

وی همچنین به بازدید خود از بیمارستان های شهید مدرس و حضرت ابوالفضل(ع) اشاره کرد و گفت: در این سفر برای تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز بیمارستان ها هماهنگی های لازم انجام شد.

وزیر بهداشت ادامه داد: با توجه به اینکه دانشکده پرستاری کاشمر از امکانات خوبی برخوردار است، مقرر شد برای ارتقاء آن چند رشته دیگر از جمله رادیولوژی، مامایی و اچ آی تی در مقطع کارشناسی به رشته های فعلی اضافه شود.

وی در خصوص ارتقاء دانشکده پرستاری کاشمر به دانشکده علوم پزشکی خاطرنشان کرد: دانشکده پرستاری کاشمر استعداد ارتقاء را دارد، امیدوارم با تصویب رشته های کارشناسی در شورای گسترش به زودی شاهد ارتقاء دانشکده پرستاری به دانشکده علوم پزشکی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل مسکن کادر بهداشت و درمان کشور رفع می شود

مشکل مسکن کادر بهداشت و درمان کشور رفع می شود