مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 08:152022-12-23اقتصادي

اصلاح آیین نامه تسهیل روابط کارگر و کارفرما در دستور شورای عالی کار


معاون روابط کار وزارت تعاون و کار با بیان اینکه دومین جلسه شورای عالی کار با حضور وزیر تعاون و کار برگزار شد، گفت: اصلاح آیین نامه برای تسهیل روابط بین کارگر و کارفرما در دستور کار شورای عالی کار است.

- علی حسین رعیتی فرد در گفت وگو خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که قرار بود جلسه شورای عالی کار در اواخر آذر برگزار شود و آیا این جلسه برگزار شد؟ اظهار داشت: جلسه شورای عالی کار روز سه شنبه 29 آذر با حضور شرکای اجتماعی (کارگران و کارفرمایان) و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی یک کار پژوهشی برای تعیین معیارهای مزد منطقه ای در نشست شورای عالی کار ارائه کرد که البته هنوز گزارش به جمع بندی نرسیده است، قرار شد این گزارش تکمیل و نهایی شود و در جلسات بعدی شورای عالی کار ارائه شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون تأکید کرد: نشست شورای عالی کار با حضور شرکای سه گانه نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت با حضور آقای صولت مرتضی، وزیر کار برگزار شد و این دومین جلسه در زمان وزیر فعلی است که در آن مباحث تخصصی مربوط به قانون کار و کارگران بررسی می شود و فقط بحث حداقل دستمزد برای سال آینده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح آیین نامه تسهیل روابط کارگر و کارفرما در دستور شورای عالی کار

اصلاح آیین نامه تسهیل روابط کارگر و کارفرما در دستور شورای عالی کار