مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 08:352022-12-23بين الملل

فضاسازی فرمانده سنتکام نسبت به قدرت پهپادی ایران


قدرت پهپادی بلامنازع جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا، علاوه بر رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع عرب، لرزه بر اندام مسئولان کاخ سفید نیز انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از نشریه صهیونیستی جروزالم پست، در جدیدترین مورد از فضاسازی های ضد ایرانی، ژنرال مایکل اریک کوریلا رییس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) روز پنجشنبه به وقت محلی، گفت: زرادخانه پهپادی ایران متشکل از پهپادهای کوچک کوتاه برد تا پهپادهای پیشرفته اطلاعاتی، مراقبت و شناسایی است.

کوریلا در ادامه و در راستای پروژه های ایران هراسی آمریکایی ها با طرح این ادعا که ایرانی ها در حال ساخت پهپادهای پیشرفته تر و بزرگتری هستند که برد پروازی بالاتری دارند و قادر به حمل محموله های جنگی هستند، افزود: نگاه ما امروز به این پهپادها همانگونه است که در جنگ های عراق و افغانستان به بمب های کنار جاده ای داشتیم.

این مقام آمریکایی در بخش دیگری از اظهارات خود بر پایبندی آمریکا به تامین امنیت منطقه غرب آسیا اشاره کرد و مدعی شد: تا پیش از این، میزان تعهد و پایبندی آمریکا به تامین امنیت منطقه بر مبنای تعداد نظامیان مستقر آمریکا در کشورهای منطقه سنجیده می شد ولی امروز قدرت مشارکت ما باید ملاک سنجش تعهد آمریکا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاسازی فرمانده سنتکام نسبت به قدرت پهپادی ایران

فضاسازی فرمانده سنتکام نسبت به قدرت پهپادی ایران