مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 09:052022-12-23سياسي

تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آبدانان


استاندار ایلام از تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آبدانان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا شامگاه پنجشنبه در ادامه سفر به شهرستان آبدانان، در نشست شورای اداری این شهرستان، گفت: در جریان دور دوم سفرهای شهرستانی ضمن بررسی وضعیت پیشرفت پروژه ها و احصای اعتبارات مورد نیاز، برای تکمیل این پروژه ها تلاش می شود.

وی اظهار کرد: از محل اعتبارات متمم سفر ریاست جمهوری، اعتبارات مناسبی برای تکمیل پروژه چهار خطه محور آبدانان-مورموری، تکمیل تونل کبیرکوه و تجهیز بیمارستان آبدانان تخصیص یافته است.

بهرام نیا با بیان اینکه سیاست دولت تمرکز بر شهرستان های کمتر توسعه یافته است و از همه ظرفیت ها برای توسعه متوازن استفاده خواهد شد، اضافه کرد: اگر چه ممکن است عقب ماندگی ها در طی یکسال جبران نشود، اما شهرستان های کمتر توسعه یافته با نگاه ویژه ای دیده می شوند، لذا یکی از این شهرستان ها آبدانان است و تلاش خواهیم کرد در زمینه کارهای زیربنایی و عمرانی و اشتغالزا گام های موثری را برای توسعه این شهرستان برداریم و این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به نقش مدیران شهرستانی در توسعه هر شهرستان از آنان خواست مطالبه گر باشند و تأکید کرد: مدیران شهرستان ها ارتباط خود با مردم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آبدانان

تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آبدانان