مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 09:152022-12-23فرهنگي

کتاب زندگی شهید مدافع حرم سجاد عفتی منتشر شد


کتاب «نخسایی ها» روایت زندگی و شهادت شهید مدافع حرم سجاد عفتی نوشته مصطفی آقا محمدلو توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب نخسایی ها روایت زندگی و شهادت شهید مدافع حرم سجاد عفتی نوشته مصطفی آقا محمدلو توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب نخسایی ها روایت زندگی و شهادت شهید مدافع حرم سجاد عفتی نوشته مصطفی آقا محمدلو به تازگی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

سجاد عفتی با نام جهادی ابراهیم است که پس از پشت سر گذاشتن یک زندگی پر فراز و نشیب، بخصوص در سنین نوجوانی و جوانی در سال 1394 در حلب سوریه شهد شهادت می نوشد.

نخسایی ها از حضور شهید در درگیری های سال 88 آغاز شده و سپس با روایت زن خبرنگاری که در همان ایام با شهید مواجهه داشت، به گذشته می رود.

دوران کودکی و نوجوانی سجاد آکنده از تلخ و شرین های طنزآلود است؛ اما به تدریج زندگی روی دیگر خود را نیز به سجاد نشان می دهد تا در بدو جوانی از او یک نخسایی (نیروی خودجوش سپاه اسلام) بسازد.

کتاب تلاش دارد علاوه بر معرفی شهید، گروه بسیجیان موسوم به نخسایی ها را نیز به مخاطب بشناساند.

گروهی چند ده نفره که با دشواری های بسیار و ناگفته، خود را به معرکه های نبرد سوریه و عراق می رساندند تا در مصاف جان و جهاد حاضر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب زندگی شهید مدافع حرم سجاد عفتی منتشر شد

کتاب زندگی شهید مدافع حرم سجاد عفتی منتشر شد