مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 09:252022-12-23سياسي

اجرای هفتمین دوره طرح زائران حرم حسینی


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف وامورخیریه، از اعزام 530 نفر از کادر بهداشت و درمان به عتبات عالیات در قالب طرح زائران حرم حسینی خبر داد.

- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف وامورخیریه، از اعزام 530 نفر از کادر بهداشت و درمان به عتبات عالیات در قالب طرح "زائران حرم حسینی" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف وامورخیریه گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین، هفتمین دوره طرح زائران حرم حسینی از محل عوائد موقوفات دارای درآمد (سال جاری) مرتبط، در دی ماه سال جاری برگزار می شود و طی آن 530 نفر از مشتاقان زیارت ائمه اطهار (ع) مدفون در کشور عراق، به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

عادل، با بیان اینکه طرح زائران حرم حسینی با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین و با رویکرد شفاف سازی و اطلاع رسانی از آثار و برکات وقف، اجرا می شود، تصریح کرد: سازمان اوقاف و امورخیریه به پاس تکریم و تجلیل از زحمات بی دریغ کادر بهداشت و درمان که جهادگونه در امر مبارزه با ویروس منحوس کرونا فعالیت کرده اند، هفتمین دوره از اجرای طرح زائران حرم حسینی را به این عزیزان اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای هفتمین دوره طرح زائران حرم حسینی

اجرای هفتمین دوره طرح زائران حرم حسینی