مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 09:352022-12-23دانش

مشکلات مالی و تبعیض بین دانشگاه ها؛ دو چالش مهم پژوهشگران


پژوهشگر برگزیده کشوری در سال جاری با بیان این که مسائل مالی مهم ترین مشکل پژوهشگران است، گفت: تبعیض زیادی بین دانشگاه های شهرستان و دانشگاه های بزرگ شهرهای بزرگ و تهران وجود دارد؛ - مشکلات مالی و تبعیض بین دانشگاه ها؛ دو چالش مهم پژوهشگران پژوهشگر برگزیده کشوری در سال جاری با بیان این که مسائل مالی مهم ترین مشکل پژوهشگران است، گفت: تبعیض زیادی بین دانشگاه های شهرستان و دانشگاه های بزرگ شهرهای بزرگ و تهران وجود دارد؛ ولی با این وجود ما همچنان کار خود را انجام می دهیم.

دکتر طیبه مدرکیان در گفت وگو با ایسنا، در مورد دستاوردهای پژوهشی خود در سال های اخیر، توضیح داد: عمده کارهایی که من انجام دادم، توسعه روش های شیمی تجزیه و حسگرها و حسگرهای زیستی شیمیایی و الکتروشیمیایی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین طراحی و ساخت دستگاه های فتومتر و اسپکتروفتومر قابل حمل (پرتابل) و کیت های تشخیصی برای بیماری ها و آلاینده های خاص یکی دیگر از دستاوردهای پژوهشی من است.

این پژوهشگر برگزیده کشوری در مورد کاربرد کیت های تشخیصی گفت: کیت های تشخیصی قطعاتی هستند که می توانند به صورت پرتابل در محل برای اندازه گیری آلاینده های موجود در آب و پساب استفاده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مالی و تبعیض بین دانشگاه ها؛ دو چالش مهم پژوهشگران

مشکلات مالی و تبعیض بین دانشگاه ها؛ دو چالش مهم پژوهشگران