مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 09:402022-12-23سياسي

موزه شهید رییس علی دلواری مرمت و بازسازی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از اجرای طرح مرمت و بازسازی موزه شهید رییسعلی دلواری پس از 16 سال خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از اجرای طرح مرمت و بازسازی موزه شهید "رییسعلی دلواری" پس از 16 سال خبر داد.

اسماعیل سجادی منش جمعه 2 دی در نشست با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در هشت ماه نخست سال جاری پروژه های خوبی در شهرستان های دشتی و تنگستان افتتاح و یا کلنگ زنی شده است.

وی اضافه کرد: در دهه فجر پیش رو نیز شاهد افتتاح دیگر پروژه ها در این مناطق خواهیم بود که می تواند به رونق اشتغال و اقتصاد شهرستان های کنگان و دشتی کمک کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر به مرمت و بازسازی موزه شهید رییسعلی دلواری پس از 16 سال در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: ایجاد بازارچه دائم صنایع دستی، کارگاه های تولید صنایع دستی برای ایجاد رونق در این حوزه، توسعه زیرساخت های گردشگری روستاهای هدف، ایجاد زیرساخت در مناطق نمونه گردشگری دلوار و دلارام و ساخت پارک گردشگری در محمد عامری از برنامه های اولویت دار ما در این 2 شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه شهید رییس علی دلواری مرمت و بازسازی می شود

موزه شهید رییس علی دلواری مرمت و بازسازی می شود