مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 10:302022-12-23سياسي

پیشنهاد تشکیل قرارگاه رسانه ای


 سرلشکر رشید با تاکید بر اینکه از راه های مقابله با برنامه ریزی گسترده دشمنان، تشکیل قرارگاه رسانه ای با حضور نخبگان رسانه ای و فضای مجازی است گفت: - دشمنان در صدد هستند با ایجاد بی ثباتی، با قدرت نیروهای مسلح ایران مقابله کنند و در این مسیر با تمام توان از ظرفیت های خود در فضای مجازی استفاده کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در جمع فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران که فرمانده کل ارتش، هیئت رییسه آجا، رییس سازمان عقیدتی سیاسی و فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش حضور داشتند، اظهارکرد : دشمن هیچ وقت دست از دشمنی برنمی دارد و تمرکز آنها همواره روی یافتن نقاط آسیب پذیر ما است.

مسیر دشمنی با جمهوری اسلامی پس از انقلاب اسلامی و حتی قبل از جنگ تحمیلی آغاز شد و پس از آن دشمن، جنگ با انقلاب، دستاوردهای آن و مردم را آغاز کرد.

آنها در حقیقت با ایجاد بی ثباتی توسط گروهک های ضدانقلاب، معاند و تجزیه طلب، جنگ را به ملت ایران تحمیل کردند و بعد حمله نظامی متجاوزان بعثی آغاز شد.

وی با یادآوری مجاهدت های ارتش در چهار دهه گذشته تصریح کرد: دشمنان پس از دفاع مقدس هم در پی بی ثبات کردن ایران بودند و در تلاش هستند تا روزنه ای برای حمله به جمهوری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تشکیل قرارگاه رسانه ای

پیشنهاد تشکیل قرارگاه رسانه ای