مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 11:002022-12-23حوادث

2 کشته و چهار زخمی در تصادف شب گذشته بلوار وکیل آباد مشهد


رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: روز گذشته یک دستگاه خودرو پراید که از انتهای بلوار وکیل آباد به سمت میدان آزادی در حرکت بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ رحیمی در باره تصادف شب گذشته بلوار وکیل آباد اظهار کرد: شب گذشته یک دستگاه خودرو پراید که از انتهای بلوار وکیل آباد به سمت میدان آزادی در حرکت بود، در حدفاصل بین بلوار هنرستان و هاشمیه، با یک دستگاه کوییک برخورد سطحی داشت که در نهایت منحرف شد و به شدت به یک دستگاه پژو پارس برخورد کرد.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان خراسان رضوی افزود: در اثر شدت ضربه، پژو پارس، منحرف و با کشیده شدن به سمت آیلند میانی وسط بلوار، به روی سقف واژگون می شود.

  وی ادامه داد: سواری پراید هم در لاین کندرو به روی سقف واژگون می شود، ولی راننده و سرنشین آن خود را از ماشین خارج کرده و از صحنه تصادفی که ایجاد کرده بودند، متواری می شوند.

به گفته این مسئول، سواری پژو پارس شش سرنشین داشته که تقریبا بیشتر آنها، مسن بودند و بر اثر این حادثه، راننده (آقا) و یک خانم از سرنشینان فوت می کنند و چهار نفر هم بر اثر خونریزی و شکستگی مجروح و به بیمارستان منتقل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کشته و چهار زخمی در تصادف شب گذشته بلوار وکیل آباد مشهد

2 کشته و چهار زخمی در تصادف شب گذشته بلوار وکیل آباد مشهد