مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 11:452022-12-23ورزشي

لزوم ایجاد فضای سبز در حاشیه رودخانه های گرگان/ آق قلا محروم از زیرساخت های تفریحی


نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهر گرگان دو رودخانه دارد که فضای تفریح شهروندان در حاشیه آنها ایجاد نشده است، گفت: - ایسنا/گلستان نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهر گرگان دو رودخانه دارد که فضای تفریح شهروندان در حاشیه آنها ایجاد نشده است، گفت: با دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی می شود بسترهای مناسب تفرج شهروندان را در حاشیه این رودخانه ها فراهم کرد.

رمضانعلی سنگدوینی صبح امروز جمعه 2 دی ماه 1401 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرهای کوچک نیازمند توجه بیشتر هستند، اظهار کرد: همه درآمدهایی که شهرهای کوچک کسب می کنند صرف هزینه های آنها می شود و نمی توانند آنچنان که باید کار عمرانی انجام دهند.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجرای طرح بازآفرینی شهری بسیار مهم است، ادامه داد: در اجرای این طرح باید پیوست های فرهنگی، ورزشی، معنوی، اقتصادی و سایر ملزومات عمران و آبادانی محلات شهرها ضمیمه شود تا اثرگذاری داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه شهر گرگان دو رودخانه دارد که می توان در حاشیه آنها فضای سبز مناسب برای تفریح ایجاد کرد، افزود: در گذشته برخی مناطق از این رودخانه ها بهسازی شده ولی ادامه اجرای طرح متوقف گردیده و با دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد فضای سبز در حاشیه رودخانه های گرگان/ آق قلا محروم از زیرساخت های تفریحی

لزوم ایجاد فضای سبز در حاشیه رودخانه های گرگان/ آق قلا محروم از زیرساخت های تفریحی