مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 12:252022-12-23ورزشي

سرپرست اسکواش:برای بازی های آسیایی قول مدال می خواستند اما ندادیم


به گفته سرپرست فدراسیون اسکواش، مسئولان وزارت ورزش و کمیته المپیک از این فدراسیون بابت حضور در بازی های آسیایی قول مدال آوری می خواستند اما وی از دادن این قول امتناع کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسکواش از جمله رشته هایی است که مسئولانش در نشست تخصصی با نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک شرکت کرده اند تا شرایط موجود را برای حضور در بازی های آسیایی 2022 و پیش بینی عملکرد در این بازی ها تشریح کنند.

البته نشست برگزار شده در این زمینه به نتیجه قطعی و قابل استنادی منجر نشده است چراکه نه مجوز صد درصدی برای اعزام صادر شده و نه قولی بابت مدال آوری در هانگژو داده شده است.

محسن خمارلو سرپرست فدراسیون اسکواش که در این نشست حضور داشت در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: گزارش آخرین وضعیت تیم های ملی مردان و بانوان را ارائه کردیم، آنها قول مدال آوری در بازی های آسیایی می خواستند اما بنده چنین قولی را ندادم به خصوص که صرفاً برای برگزاری مجمع در فدراسیون هستم و به زودی هم قرار است این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه مقرر شد نشست بعدی نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با فدراسیون اسکواش در حضور اعضای کادر فنی تیم های ملی برگزار شود، خاطرنشان کرد: به نظر می رسد با تاکید بر کیفیت گرایی، اولویت تصمیم گیرندگان برای اعزام به با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اسکواش:برای بازی های آسیایی قول مدال می خواستند اما ندادیم

سرپرست اسکواش:برای بازی های آسیایی قول مدال می خواستند اما ندادیم