مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 13:002022-12-23حوادث

در شرایط بحرانی چگونه عمل کنیم؟/ «ماه نشان» آموزش می دهد


برنامه «ماه نشان» کاری از گروه تغذیه شبکه رادیویی سلامت است که روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته، از ساعت 9 صبح روی آنتن رادیو سلامت می رود.

- برنامه ماه نشان کاری از گروه تغذیه شبکه رادیویی سلامت است که روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته، از ساعت 9 صبح روی آنتن رادیو سلامت می رود.

فاطمه بی تقصیر تهیه کننده ماه نشان درباره این برنامه رادیویی و اهداف و محتوای آن به خبرنگار مهر گفت: کشور ما، جزو 10 کشور حادثه خیز جهان است به گونه ای که در حوزه زلزله، ششمین کشور لرزه خیز و در بحث سیل، چهارمین کشور سیل خیز هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به اجتناب ناپذیر بودن وقوع بحران، باید با سیاستی جامع و برنامه ریزی شده و البته همگانی، مجموعه راهبردهای آمادگی مقابله با مخاطرات را در میان شهروندان نهادینه کرد که یکی از اهداف این برنامه هم همین رویکرد است.

بی تقصیر تصریح کرد: در شرایط بحرانی هر یک از شهروندان حتی اگر از توان، دانش و انگیزه کافی برای کمک به دیگران برخوردار نباشند، دست کم می توانند برای حفظ جان خود و اعضای خانواده پیش قدم شوند.

بر همین اساس، رویکرد برنامه ماه نشان ، بررسی ظرفیت ها، توان، نقش و آمادگی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در برابر حوادث و بلایایی طبیعی و سوانح است و این آموزش ها از طریق برنامه ارایه خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شرایط بحرانی چگونه عمل کنیم؟/ «ماه نشان» آموزش می دهد

در شرایط بحرانی چگونه عمل کنیم؟/ «ماه نشان» آموزش می دهد