مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 13:102022-12-23سياسي

برگزاری مسابقه عکس هم زمان با ورود شهدای گمنام به اردبیل


دبیر کنگره 3400 شهید استان اردبیل گفت: هم زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا و ورود 10 شهید گمنام به اردبیل مسابقه عکس شهید گمنام برگزار می شود.

- علی حسن زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: مسابقه عکس شهید گمنام به همت کمیته فرهنگی هنری 3400 شهید استان اردبیل برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مسابقه عکاسی با محوریت مراسم استقبال، شبی با شهدا و تشییع و خاکسپاری 10 شهید گمنام در استان اردبیل از تاریخ اول تا 13 دی ماه برگزار می شود.

دبیر کنگره 3400 شهید استان اردبیل با بیان اینکه به 10 اثر ارسالی برتر لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا می شود، گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند حداکثر 5 فریم عکس به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

حسن زاده ذکر نام و نام خانوادگی، شهرستان و محل عکس برداری را بر روی آثار ضروری خواند و بیان کرد: عکس های ارسالی باید به صورت فایل ارسال شوند.

وی با تاکید بر اینکه آثار ارسالی باید با محوریت مسابقه و تاریخ ذکر شده باشد، افزود: آثاری که در سایر مراسم تشییع شهدای گمنام و در زمان دیگری ثبت شده باشند در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه عکس هم زمان با ورود شهدای گمنام به اردبیل

برگزاری مسابقه عکس هم زمان با ورود شهدای گمنام به اردبیل