مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 13:202022-12-23سياسي

ستادهای نمازجمعه برای جذب حداکثری مردم تلاش کنند


نماینده ولی فقیه در لرستان بر تعامل سازنده ستاد نمازجمعه با طبقات و اقشار مختلف جامعه تأکید کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، یکم دی ماه، در گردهمایی مسئولان ستادهای نمازجمعه لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت ها و خدماتی که اعضای ستادهای نماز جمعه به خاطر حضور پرشور نمازگزاران انجام می دهند از سر اخلاص، فضیلت، ارزش و معامله با خداوند است.

وی عنوان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری نماز جمعه مرکز تقوا، قرارگاه فرهنگی، بصیرت و معرفت افزایی است و مقدمات این امر مهم با تلاش، زحمات و تعاون و همکاری دسته جمعی اعضای ستادهای نماز جمعه انجام می شود.

شاهرخی با بیان اینکه مهمات انقلاب اسلامی در نماز جمعه به عنوان گفتمان انقلاب و نظام، ترویج می شود که بدون تلاش و فعالیت های ستاد نماز جمعه این امور نمی تواند به خوبی صورت پذیرد، گفت: تمام فعالیت های فرهنگی نماز جمعه به ویژه در شهرهایی که مؤسسات و سازمان های تبلیغاتی دیگری به جز این نهاد وجود ندارد، با همراهی و همدلی امام جمعه و اعضای ستاد انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: فعالیت های ستادهای نماز جمعه بر اساس فرهنگ زیست بومی هر منطقه، با هماهنگی و توافق شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و مرکز است که ستاد باید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستادهای نمازجمعه برای جذب حداکثری مردم تلاش کنند

ستادهای نمازجمعه برای جذب حداکثری مردم تلاش کنند