مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 13:402022-12-23سياسي

اغتشاشات آسیب های زیادی به جامعه وارد کرده است


امام جمعه موقت ساری با بیان این که اغتشاشات اخیر آسیب های زیادی به اقتصاد و فرهنگ جامعه وارد کرده است، گفت: آشوبگران درپی تجزیه طلبی بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید حسین حسینی کارنامی در خطبه های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی و رعایت تقوای در تجارت و کسب وکار، ایام فاطمیه را تسلیت گفت و افزود: اغتشاشات اخیر آسیب های زیادی به اقتصاد و فرهنگ جامعه زده است.

وی با بیان این که آشوبگران سه رکن اساسی نظامی اسلامی را نشانه گرفته بودند، افزود: حفظ مرز جغرافیایی رامسئله مهمی است و آشوبگران درپی تجزیه طلبی بودند و انقلاب اسلامی تاکنون با تقدیم شهدای زیادی توانسته است مرز جغرافیایی ما را حفظ کند.

وی با اظهار این که دشمن در تلاش بود به اعتقادات و باورهای مردم حمله کنند، افزود: بیشتر افرادی که دستگیر شدند سابقه جرم و جنایت داشتند و سعی داشتند دیانت مردم و ملت را نشانه گیرند.

حجت الاسلام حسینی از مردم خواست تا با رعایت عفاف و حجاب برای حفظ ارزش های اسلامی تلاش کنند و اظهار داشت: سفارش حضرت امام راحل و شهیدان، حفظ حجاب و عفاف بوده است و همه آنها به مسئله حجاب و پوشش اشاره داشته اند.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که آشوبگران به ولایت فقیه در جامعه حمله کردند، ادامه داد: آنها درپی بودند تا ولایت فقیه را ناکارآمد جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشات آسیب های زیادی به جامعه وارد کرده است

اغتشاشات آسیب های زیادی به جامعه وارد کرده است