مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 13:402022-12-23اجتماعي

تردد در گردنه اسدآباد عادی و روان است


فرماندار اسدآباد از عادی و روان بودن تردد در گردنه این شهرستان همراه با مه آلودگی خبر داد.

- حسین علی شرکایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ساعت 18 دیروز بارش برف در گردنه اسدآباد آغاز شد و تا ساعت 24 ادامه داشت که طی بازدید شب گذشته به اتفاق نماینده مردم اسدآباد در مجلس از گردنه، راهدارخانه و پایگاه امداد جاده ای، همکاران راهداری مشغول برف روبی این مسیر بودند.

وی باند برف روبی شده شب گذشته را حدود 700 کیلومتر برشمرد و افزود: شب گذشته در گردنه اسدآباد بیش از 300 تن نمک و ماسه مورد استفاده قرار گرفته و با برف روبی انجام شده هم اکنون سطح جاده سیاه و تردد کاملا عادی و روان است.

شرکایی همچنین یادآور شد: شب گذشته یک مورد واژگونی خودرو و قیچی تریلر نیز در گردنه اتفاق افتاده بود که خوشبختانه این سانحه بدون فوتی و جرح بود و بلافاصله مسیر باز شد.

وی با تاکید بر اینکه حتی المقدور رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، تصریح کرد: در صورت هر گونه سفر در مسیر گردنه اسدآباد رانندگان حتما از پر بودن باک خودروی خود اطمینان حاصل کرده و علاوه برآن لباس گرم، زنجیرچرخ نیز با خود همراه داشته باشند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد هم با اشاره به شروع طرح زمستانه شهرستان از 15 آذرماه تا 15 فروردین ماه سال آینده همزمان با سراسر کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در گردنه اسدآباد عادی و روان است

تردد در گردنه اسدآباد عادی و روان است