مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 13:502022-12-23سياسي

بی تفاوتی به حجاب و عفاف خیانت به خون شهداست


حجاب و عفاف مهمترین خواسته شهدا از ملت بود و امروز بی تفاوتی به این فریضه خیانت به خون شهدا و شرمندگی در ساحت مقدس آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد اظهار کرد: مهمترین خواسته شهدا از ما سفارش انقلاب و نظام و در رأس همه ولی فقیه زمان می باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا از عموم مردم برای شرکت در مراسم استقبال از شهید گمنام دعوت و خاطرنشان کرد: حضور شهید گمنام در این شهرستان سبب برکت و مایه عزت و سرافرازی است و مردم ولایت مدار و انقلابی پارس آباد با حضور پرشور خود در این مراسم باری دیگر اثبات می کنند که عاشق انقلاب و شهدا و ولی امر خویش هستند.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه امروزه همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم، ادامه داد: شهدا در برابر دشمن سینه سپر کردند و خون خود را تقدیم انقلاب کردند تا امروز ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم که باید دین خود را ادا کنیم تا فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

باقری بنابی افزود: شهید گمنام آمده تا ما را از خواب غفلت بیدار کند و از مسیری که در حال پیمودن آن هستیم و مسیری غیر از مسیر اصیل انقلاب و امام راحل و شهدا است بازگرداند و ما را به ریل مسیر صحیح و درست رهنمون شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تفاوتی به حجاب و عفاف خیانت به خون شهداست

بی تفاوتی به حجاب و عفاف خیانت به خون شهداست