مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 14:152022-12-23سياسي

جزییات برنامه های حضور شهدای گمنام در شهر اراک اعلام شد


پنجم دی ماه مصادف با ایام فاطمیه شهر اراک میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس است که آخرین جزییات برنامه های حضور شهدای گمنام در شهر اراک اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، همزمان با نقاط مختلف کشورمراسم تشییع شهدای گمنام نیز از تاریخ 24 آذر ماه  در استان مرکزی آغاز و 6 دی ماه در اراک به پایان می رسد.

حرکت کاروان شهدای گمنام از تاریخ  24 آذرماه از شهرستان زرندیه آغاز و در ادامه در 25 آذر در ساوه، 26 آذر در دلیجان، 27 آذر در محلات، 28 آذر در خمین، 29 آذر در شازند، 30 آذر در خنداب، 1 دی در کمیجان،  امروز دوم دی در فراهان  در حال انجام است.

فردا شنبه سوم دی ماه شهر آشتیان،  یک شنبه چهارم دی ماه شهر تفرش و دو شنبه پنج دی ماه شهر اراک میزبان پیکر مطهر پنج شهید گمنام است.

 ورود شهدا به شهر اراک پنجم دی از ساعت 7 تا 12:30  در مدارس منتخب و از ساعت 12 تا 14 حضور مراسم بعد از نماز ظهر و عصر در دانشگاه های منتخب اراک برگزار خواهد شد.

 ساعت 14 تا 17 حضور شهدا در شهرهای سنجان و داودآباد و ابراهیم آباد و ساروق  پیش بینی شده و بعد از نماز مغرب و عشا مراسم وداع در مصلی شهر اراک برگزار می شود.

از ساعت 23تا صبح حضور شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله اراک محفل انس با شهدا و ساعت 8صبح روز ششم دی ماه حضور شهدا در زندان مرکزی اراک و ساعت 9:30تشییع شهدا از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه های حضور شهدای گمنام در شهر اراک اعلام شد

جزییات برنامه های حضور شهدای گمنام در شهر اراک اعلام شد