مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 14:152022-12-23سياسي

صرفه جویی 199 هزار مترمکعب گاز در روز پنج شنبه


شرکت گاز گیلان با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی گاز استان گفت: پنج شنبه به عنوان نماد همکاری دولت در کاهش مصرف تمام ادارات تعطیل شد که حدود 199 هزار متر مکعب صرفه جویی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عیسی جمال نیکویی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت صدیقه طاهره (س) اظهار کرد: در راستای دولت الکترونیک 22 خدمت در دسترس مردم قرار گرفته و 300 دفتر پیشخوان نیز آمادگی خدمت رسانی دارند.

وی با بیان اینکه با تلاش همکاران از ابتدای سال بیش از 140 کیلومتر شبکه لوله و 10 هزار المک و 26 هزار اشتراک به شبکه گاز رسانی افزوده شد، گفت: تا کنون بیش از 20 هزار کیلومتر تغذیه و توزیع داریم یک میلیون اشتراک خانگی ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه همه شهرها بجز ماسوله از نعمت گاز برخوردارند، افزود:بیش از دو هزار و 117 روستا گاز دار شده که 96 و 7 دهم درصد نرم گیلان از نرم کشور نیز بالاتر است.

جمال نیکویی با بیان اینکه گاز رسانی به 34 روستا نیز در دست اجراست، گفت: برای سال آینده برای 120 روستا بالای 20 خانوار مجوز گرفتیم که در تلاش هستیم این روستاها نیز برطرف شود.

وی با بیان اینکه گازرسانی حتی به روستاهایی که برق ندارند نیز صورت گرفته است، تصریح کرد: گیلان به عنوان استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 199 هزار مترمکعب گاز در روز پنج شنبه

صرفه جویی 199 هزار مترمکعب گاز در روز پنج شنبه