مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 14:302022-12-23سياسي

جامعه نیازمند سواد جنگ ترکیبی است


در شرایط کنونی ضرورت نهضت سواد جنگ ترکیبی بیش از پیش احساس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اهرم با اشاره به هفته سواد آموزی اظهار داشت: نهضت سواد آموزی مجموعه مبارکی است که به فرمان حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در هفتم دی سال 58 تأسیس شد.

وی افزود: شاخص سواد آموزی در زمان طاغوت 37 درصد بود که الحمدلله با تلاش و جهاد نهضت سوادآموزی این شاخص را در گام دوم انقلاب به 97 درصد رسانده اند و می توان گفت تقریباً بی سواد وجود ندارد که از زحمات همه عزیزان تشکر می کنیم.

امام جمعه اهرم ادامه داد: نکته مهم تر و حیاتی این است که حالا که بی سواد نداریم اما در دوران جنگ ترکیبی قرار داریم و جامعه نیازمند به نهضت سواد جنگ ترکیبی است.

وی گفت: آمار سواد جنگ ترکیبی نگران کننده است چرا که تلفات ما در جنگ ترکیبی مثل جنگ سخت نیست و اثر آن در فتنه ها و حضور فریب خوردگان در کف خیابان و به شهادت رساندن هموطنان ظاهر می شود که این نشانگر عمق جهل بعضی از خواص است، چه برسد به عوام و لذا ضرورت نهضت سواد جنگ ترکیبی بیش از پیش احساس می شود و به همین خاطر حضرت آقا بارها پیرامون جهاد تبیین امر فرمودند و قطعاً هر کسی در اجرای این امر کوتاهی کرده فردای قیامت مواخذه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه نیازمند سواد جنگ ترکیبی است

جامعه نیازمند سواد جنگ ترکیبی است