مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 14:452022-12-23سياسي

گناباد در تشییع پیکر شهید گمنام عطر آگین شد


پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام درآستانه سالروز شهادت غریبانه بزرگ بانوی اسلام، یاس بی نشان حضرت فاطمه زهرا(س) توسط مردم انقلابی گناباد تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از گناباد، مردم ولایت مدار و شهیدپرور گناباد که خود برای دفاع از جان و خاک میهن شهدایی تقدیم انقلاب کرده اند، بعد از شرکت در نماز جمعه این شهرستان از هر قشری  آمده بودند تا ادای دین کنند و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (ع) از این لاله فاطمی استقبال کنند.

  تشییع پیکر مطهر شهدا موجب بیداری امت اسلامی است حجت الاسلام والمسلمین صادقی نسب امام جمعه گناباد در این مراسم گفت : هر زمانی که پیکر پاک یک شهید تشییع می شود موجب بیداری مردم می شود.

وی افزود: در دفاع مقدس هربار شهیدی تشییع می شد روح آن  شهید باعث اعزام دهها جوان انقلابی به  جبهه میشد که  از خاک میهن دفاع کنند و  از خون این شهید لاله های دیگری دمیده می شدند.

  امام جمعه گناباد با اشاره الگوپذیری زندگی شهدا برای جوانان گفت : شهیدان ما در جوانی همه آنچه که داشتند را در طبق اخلاص گذاشتند و آن را فدا کردند و جوانان ما باید راه این شهیدان را ادامه دهند و  در عرصه علم و تقوا  گام محکم و استوار بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گناباد در تشییع پیکر شهید گمنام عطر آگین شد

گناباد در تشییع پیکر شهید گمنام عطر آگین شد