مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 15:002022-12-23سياسي

برنامه فعالی در خصوص توسعه منابع آبی زراعی در گیلان وجود ندارد


عضو مجمع نمایندگان گیلان با انتقاد از عدم وجود برنامه ای مشخص و فعال برای ایجاد بستر متعارف به منظور توسعه منابع آبی زراعی گفت: با وجود اقدامات انجام شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید علی آقازاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایستادگی ملت ایران و جمهوری اسلامی در برابر استکبار باعث دشمنی آمریکا با ایران شده است، اظهارکرد: در 44 سال گذشته ملت ایران در برابر تمامی تحریم های ظالمانه آمریکا و کشورهای غربی علیه ایران ایستادگی کرده و همین امر منجر به دشمنی آنان با ملت ایران شد.

وی با اشاره به راهبردی بودن روابط ایران و چین گفت: سفر مقامات چینی به کشورهای غربی و عربستان منجر به بیان برخی مواضع توسط مقامات چین علیه جمهوری اسلامی شد که مورد تایید ایران نمی باشد ولی رابطه بین 2 کشور مثبت و رو به جهش است.

  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه پیام رسان های داخلی توسط متولیان امر افزود: ایجاد بستر مناسب در فضای مجازی در تراز کاربران ایرانی و با توسعه پیام رسان های داخلی، توسط مجلس شورای اسلامی پیگیری شده و باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

آقازاده از اختصاص اعتبارات مهم و مناسب در راستای مدیریت پسماند در استان گیلان خبر داد و بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته بخشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه فعالی در خصوص توسعه منابع آبی زراعی در گیلان وجود ندارد

برنامه فعالی در خصوص توسعه منابع آبی زراعی در گیلان وجود ندارد