مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 15:152022-12-23سياسي

ما هنوز در صنعت خودرو گیر کردیم


امام جمعه موقت ملایر با تاکید بر پیشرفت چشمگیر کشور در صنعت موشکی و پهپادی گفت: ابر قدرت های جهان به دنبال استفاده از موشک ها و پهپادهای کشور هستند اما ما هنوز در صنعت خودرو گیر کردیم.

- حجت السلام مجتبی نجفی 2 دی ماه در خطبه های نماز جمعه ملایر با طرح این سوال که آیا جوانان ما نمی توانند یک خودرو با کیفیت بسازند و صنعت خودرو را رشد دهند، بیان کرد: در بازار خودرو، کیفیتی که در شان ملت باشد، وجود ندارد.

نجفی از نمایندگان مجلس و دولتمردان خواست که رشد صنعت خودرو را در اولویت کاری خود قرار دهند و گفت: باید دست افرادی که در مافیای خودرو و پشت صحنه این اتفاقات هستند، قطع شود.

وی ضمن گرامیداشت چهارم دی ماه بعنوان روز ثبت احوال با تاکید بر اینکه باید از تهدید پیری جمعیت بترسیم، ابراز امیدواری کرد: با تلاش دولت مردان حرکت شایسته ای در حوزه تکثیر نسل صورت و ثبت احوال از نظر ثبت تولد ها در رتبه بالایی قرار بگیرد.

نجفی با بیان اینکه در حوزه اعطای تسهیلات فرزندآوری خلل هایی وجود دارد، افزود: باید در این دوره برخی خلل هایی که در بقای نسل ایجاد شد را جبران کنیم.

وی در ادامه ضمن تبریک به پیروان حضرت مسیح به مناسبت تولد حضرت عیسی، ایشان را پیامبری کم نظیر دانست که از دوران کودکی رسالت خود را آغاز کرده است و مطرح کرد: متاسفانه در جامعه مسیحیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما هنوز در صنعت خودرو گیر کردیم

ما هنوز در صنعت خودرو گیر کردیم