مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 15:252022-12-23اقتصادي

توزیع 450 بسته کمک معیشتی یلدا در نایین


نایین_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین گفت: 450 بسته کمک معیشتی همزمان با شب یلدای فاطمی به ارزش یک میلیارد و 350 میلیون ریال، میان نیازمندان توزیع شد.

- محمد حسین الیاسی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، از توزیع 450 بسته کمک معیشتی به مناسبت شب یلدا تحت عنوان بسته کمک معیشتی یلدایی در نایین خبر داد و اظهار کرد: در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و در آستانه شب یلدا، تعداد 450 بسته کمک معیشتی به ارزش ریالی هر بسته سه میلیون ریال و در مجموع، یک میلیارد و 350 میلیون ریال، در شهرستان نایین توزیع شد.

وی ادامه داد: این 450 بسته در آخرین روز از فصل پاییز 1401 به همت قرارگاه محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین و با همراهی ستاد کمک مومنانه این شهرستان، توسط قرارگاه های محله محور، میان محرومین و خانواده های نیازمند توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین افزود: توزیع این 450 بسته کمک معیشتی، همزمان با شب یلدای فاطمی و حضور پیکر مطهر شهیدی گمنام در شهرستان نایین و در محافل سوگواری و در جمع دانش آموزان و مردم، انجام شد.

وی با اشاره به حضور پیکر شهید گمنام در 15 نقطه از شهرستان نایین، تاکید کرد: پیکر این شهید گمنام از صبح تا شامگاه روز چهارشنبه در شهرستان حضور داشت و در این میان، مهمان مدارس شهر نایین و بافران نیز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 450 بسته کمک معیشتی یلدا در نایین

توزیع 450 بسته کمک معیشتی یلدا در نایین