مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 15:252022-12-23سياسي

پیشنهاد امام جمعه دشتی برای انتخاب روز خورموج


امام جمعه دشتی با اشاره به روز خورموج اظهار داشت: اگر در خورموج روز ولادت شهید نادر مهدوی یا 4 دی ماه که سالروز عملیات کربلای 4 و سالروز آسمانی شدن این 18شهید عزیز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه شهرستان دشتی امروز در خطبه های نماز جمعه خورموج با تسلیت شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: عبودیت و بندگی خداوند، خدمت رسانی و توجه به مردم و ولایت پذیری از ارکان زندگی فاطمی است.

‎خطیب جمعه دشتی با گرامیداشت روز ثبت احوال و تقدیر از خدمات فعالان در این عرصه افزود: یکی از حقوق فرزندان این است که نام های نیک و شایسته بر روی آن ها بگذاریم؛ با وجود این همه اسامی خوب و با مسمی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما معلوم نیست چرا برخی ها اصرار دارند بر روی فرزندان خود نام های نامانوس و غربی بگذارند.

‎وی با بیان اینکه ‎باید نام گذاری اسامی فرزندان و حتی اماکن با فرهنگ اسلامی و ایرانی ما سازگار باشد عنوان کرد: با وجود داشتن این فرهنگ غنی، دلیل ندارد که بر روی فرزندان و اماکن در شهرهای ما نام های نامأنوس غربی گذشته شود که در فرهنگ ما هیچ معنا و مفهومی ندارد.

زاهددوست بیان داشت: ثبت احوال باید در ثبت نامگذاری افراد شاخص ها و ملاک ها و توجه به فرهنگ اسلامی و ایرانی را مبنا قرار دهد و در بحث نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد امام جمعه دشتی برای انتخاب روز خورموج

پیشنهاد امام جمعه دشتی برای انتخاب روز خورموج