مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 15:552022-12-23سياسي

«جهاد تبیین» سلاح مقاومت برابر توطئه های دشمن است


جهاد تبیین سلاح مؤثری برای مقابله با جنگ شناختی دشمنان است که باید از سوی اقشار مختلف جامعه از جمله معلمان، اساتید دانشگاه، - ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین گفت: جهاد تبیین سلاح مؤثری برای مقابله با جنگ شناختی دشمنان است که باید از سوی اقشار مختلف جامعه از جمله معلمان، اساتید دانشگاه، روحانیون و ائمه جمعه و جماعات و اهالی فرهنگ، هنر و قلم جدی گرفته شود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین، اظهار کرد: امروز جنگ شناختی علیه ایران شدت یافته است و بی شک گمراه و منحرف کردن جوانان و نوجوانان از اصلی ترین اهداف معاندین نظام است.

وی بیان کرد: دشمن با تکیه بر جنگ شناختی، می خواهد شناخت نسل جوان را از ارزش های انقلاب دچار تغییر کند تا دیگر قشر جوان و نوجوان به شهدای وطن و انقلاب اسلامی نبالند و نخواهند پیرو راه آنان باشند.

همچنین دوری از عفاف و حجاب و ارزش های اسلامی از دیگر خواسته های دشمن است.

امام جمعه قزوین گفت: در صدر اسلام نیز دشمنان دین، جنگ شناختی به راه انداخته بودند به طوری که برخی افراد از نماز خواندن امیرالمومنین علی (ع) تعجب می کردند و یا اینکه فرقی بین معاویه و حضرت علی(ع) قائل نبودند و به پیروی از یزید شمشیرهایشان را برای به شهادت رساندن فرزند رسول خدا یعنی امام حسین(ع) تیز می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد تبیین» سلاح مقاومت برابر توطئه های دشمن است

«جهاد تبیین» سلاح مقاومت برابر توطئه های دشمن است