مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 16:052022-12-23سياسي

حادثه تروریستی شاهچراغ برای آیندگان تبیین شود


طبق فرمایش رهبری دستگاه های فرهنگی و هنری باید این حادثه را به مانند واقعه عاشورا و سایر موارد تاریخی مورد توجه قرار دهند و به آیندگان منتقل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، حجت الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه دهاقان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دهاقان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)  اظهار داشت: حدود چهل روز پیش افرادی با پیروی از صهیونیسم و آمریکا وارد حرم حضرت شاهچراغ(ع)  شدند و افرادی را که مشغول عبادت و زیارت بودند را به رگبار بستند و به شهادت رساندند.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با خانواده شهدای این حادثه تروریستی و سخنان ایشان در این راستا بیان کرد: طبق فرمایش رهبری دستگاه های فرهنگی و هنری باید این حادثه را به مانند واقعه عاشورا و سایر موارد تاریخی مورد توجه قرار دهند و به آیندگان منتقل کنند.

رضوانی ادامه داد:  مسأله عجیبی که هفته گذشته اتفاق افتاد معرفی مریم رجوی از سوی آمریکا برای ریاست جمهوری ایران بود و یکی از نکات مهمی که در این قضیه مطرح می شود این است که آمریکا یی ها برای نوکران خود هم صداقت ندارند.

امام جمعه دهاقان به ناآرامی های اخیر کشور اشاره کرد و افزود: در اغتشاشات اخیر بسیاری از افراد در جهت منافع آمریکایی ها حرکت کردند و آنها اکنون به سراغ زنی رفتند که هیچ جایگاهی بین ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تروریستی شاهچراغ برای آیندگان تبیین شود

حادثه تروریستی شاهچراغ برای آیندگان تبیین شود