مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 16:112022-12-23اقتصادي

ضرورت شناسایی نقاط خطر مناطق عملیاتی صنعت نفت


عباس رزمی در آیین اختتامیه سیزدهمین دوره ارزیابی عملیاتی - تخصصی آتش نشانان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بر شناسایی نقاط خطر بومی مناطق عملیاتی شرکت ملی نفت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی نفت ایران، عباس رزمی روز چهارشنبه، (30 آذرماه) در این آیین که در منطقه عملیاتی آغار و دالان برگزار شد، گفت: همه مناطق عملیاتی شرکت ملی نفت ایران بر اساس ویژگی های طبیعی جغرافیایی و نوع فعالیت، دارای برخی ریسک های خاص خود هستند که لازم است در برنامه ای منسجم این خطرها و بسترهای وقوع آنها شناسایی و ضمن پیشگیری در مقابل آن آمادگی داشت.

وی با اشاره به اهمیت تلفیق دانش و مهارت برای پیشبرد فعالیت ها، افزود: آنچه که سبب تحول دنیا شده است استفاده همزمان از دانش و مهارت است و لازم است ضمن آموزش مستمر، با استفاده از تجربیات موجود فعالیت ها را در مسیر پیشرفت برنامه ریزی و اجرا کرد.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران همچنین با اشاره به همکاری خوب و مطلوب شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با مجموعه، برگزاری این دوره مسابقات عملیاتی و تخصصی آتش نشانان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی را در مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: این مسابقات در سطحی خوب و با حضور جوانترها و با تجربه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناسایی نقاط خطر مناطق عملیاتی صنعت نفت

ضرورت شناسایی نقاط خطر مناطق عملیاتی صنعت نفت