مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 16:112022-12-23سياسي

حضور مردم در استقبال از شهید گمنام بیانگر وفاداری به انقلاب است


حضور مردم در مراسم استقبال از شهید گمنام نشان از وفاداری مردم به انقلاب و شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه با تشکر از حضور پرشور مردم در تشییع پیکر شهید خوشنام دفاع مقدس افزود: مردم با حضور معنا دار خود ضمن اعلام وفاداری به آرمان های امام و شهیدان و تجدید میثاق با ولایت، به آشوبگران و اغتشاش گران نه محکم گفتند.

امام جمعه کنگان در بخش دیگری از خطبه ها با تسلیت ایام شهادت اول شهیده راه ولایت حضرت فاطمه زهرا (س) و تاکید بر ضرورت عاشورایی برگزار نمودن ایام شهادت حضرت زهرا (س) و تاکید رهبری معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید در این زمینه و توسل شهدا به بزرگ بانوی اسلام گفت: در عین بیان واقعیات اما تلاش شود خلاف وحدت اقدامی انجام نگیرد.

خطیب جمعه به ضرورت حفظ وحدت اشاره و با عنوان اینکه وحدت توصیه امامین انقلاب و بزرگان دینی ماست بیان کرد: بیان واقعیات تاریخی از منابع معتبر نه تنها اشکالی ندارد بلکه لازم است تا معارف دین حفظ و از کیان ولایت و شیعه دفاع شود اما باید مراقب بود وارد بازی انگلیسی تفرقه انداختن نشویم.

محمودی به موضوع تحکیم بنیان خانواده و مسئله فرزند آوری و ضرورت طرح آن در منابر ایام فاطمیه توسط خطبا اشاره و افزود: انبیا و اولیای الهی بنیانگذار حمایت از کانون گرم خانواده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در استقبال از شهید گمنام بیانگر وفاداری به انقلاب است

حضور مردم در استقبال از شهید گمنام بیانگر وفاداری به انقلاب است