مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 16:152022-12-23بين الملل

بلینکن: خروج از افغانستان کمک کرد تا منابع را به سمت اوکراین هدایت کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، جنگ افغانستان را «طولانی ترین جنگ آمریکا» خواند و اذعان کرد که خروج واشنگتن از این کشور به آمریکا کمک کرده که منابع خود را به سمت اوکراین سرازیر کند.

- وزیر خارجه آمریکا اذعان کرد که خروج پرحرف و حدیث این کشور از افغانستان، به واشنگتن کمک کرده تا منابع خود را به سمت اوکراین هدایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، جنگ افغانستان را طولانی ترین جنگ آمریکا خواند و اذعان کرد که خروج واشنگتن از این کشور به آمریکا کمک کرده که منابع خود را به سمت اوکراین سرازیر کند.

بلینکن گفت: رایزنی ها مستمر و فشرده بود و ما پیش از تصمیمی که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گرفت، از هر آنچه از متحدان و شرکایمان می شنیدیم، به دقت یادداشت برداری کردیم.

وی مدعی شد: اگر ما همچنان در افغانستان می ماندیم، فکر می کنم حمایت کنونی آمریکا و دیگر کشور ها از اوکراین، بیش از پیش پیچیده می شد.

ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین چهارشنبه به واشنگتن سفر کرد و بایدن به او وعده داد که آمریکا مادامی که جنگ طول بکشد ، از کی یف حمایت خواهد کرد و علاوه بر این، در اقدامی جدید بسته کمک نظامی و تسلیحاتی 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: خروج از افغانستان کمک کرد تا منابع را به سمت اوکراین هدایت کنیم

بلینکن: خروج از افغانستان کمک کرد تا منابع را به سمت اوکراین هدایت کنیم