مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 16:252022-12-23سياسي

نوش آبادی: 100 میلیارد اعتبار برای احداث کمربندی قلعه نو تصویب شده است


نماینده مردم ورامین،قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی از تصویب 100 میلیارد تومان اعتبار برای احداث کمربندی قلعه نو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ورامین اظهار کرد: کار نماینده مردم در حوزه تقنین و نظارت است، ما کار اجرایی نداریم بارها گفتیم که کار نماینده مجلس اجرا نیست بلکه کار نماینده مردم قانون گذاری و نظارت است.

وی گفت: پیگیری هایی که نماینده مجلس می کند از منظر نظارتی است نه از منظر اجرایی، گرچه امروز مجلس به دولت نیز در بحث تامین اعتبارات، گرفتن بودجه های ملی و استانی و هموار کردن مسیر پیشرفت پروژه ها کمک می کند .

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مهم ترین موضوع در بحث حمل و نقل این منطقه را تبدیل قطار حومه ای به مترو دانست و افزود: در بخش حمل و نقل عمومی مهم ترین موضوع بحث پیگیری مترو و تبدیل قطار حومه ای به مترو بوده است که با سفر جناب رییس جمهور بعد از سال ها این پیگیری محقق شد و دستور تبدیل قطار حومه ای به مترو صادر شد و وعده ای که از شانزده سال پیش داده شده بود مسیر خودش را شروع کرد.

نوش آبادی ترافیک محور تهران به ورامین که در مسیر قلعه نو است را سنگین و نگران کننده عنوان کرد و گفت: بحث مربوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوش آبادی: 100 میلیارد اعتبار برای احداث کمربندی قلعه نو تصویب شده است

نوش آبادی: 100 میلیارد اعتبار برای احداث کمربندی قلعه نو تصویب شده است