مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 16:402022-12-23سياسي

روحیه معنویت پس از انقلاب در ایران رشد چند برابری داشته است


امام جمعه لارستان با استناد به آمار و ارقام گفت: روحیه معنویت پس از انقلاب در ایران به نسبت پیش از انقلاب، رشد چند برابری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمختار موسوی خرم در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با بازخوانی برخی سخنان رهبر معظم انقلاب با موضوع جهاد تبیین، اظهار داشت: براساس آمار معنویت به معنای عام آن در ابعاد مختلف از جمله ساخت مسجد نسبت به پیش از انقلاب بنا بر مساحت پس از انقلاب به 2.

5 برابر افزایش پیدا کرده به نوعی که از 30 هزار مسجد در سطح کشور در سال 1357 به حدود 75 هزار مسجد در سال 1397 با مشارکت مردم رسیده است.

وی با اشاره به اینکه سالیانه 700 هزار جشن تکلیف دانش آموزی با مشارکت مردم برگزار می شود که تا پیش از انقلاب بجای این برنامه معنوی، گروه های پیش آهنگی که مروج فرهنگ غرب بود، به اجرا در می آمد، افزود: یکی از برکات انقلاب برگزاری نماز جمعه هاست که در حال حاضر در فقط در استان فارس حدود 70 نقطه نماز جمعه برگزار می شود که خوشبختانه در همه نقاط با حضور گسترده مردم برگزار می شود.

امام جمعه لارستان گسترش حیرت آور گروههای جهادی را یکی از رویش های برجسته انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: در شهر لار گروه جهادی حوزه علمیه شهید طالبی متشکل از خواهران و برادران، بیش از 300 ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه معنویت پس از انقلاب در ایران رشد چند برابری داشته است

روحیه معنویت پس از انقلاب در ایران رشد چند برابری داشته است