مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 16:552022-12-23ورزشي

عالمی: برای نساجی برنامه و تاکتیک خاصی داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایمان عالمی مربی تیم فوتبال هوادار امروز جمعه در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های ایران، - مربی تیم فوتبال هوادار گفت: برای بازی با نساجی مازندران برنامه و تاکتیک داریم، حریف را به طور کامل آنالیز کرده ایم و می دانیم چطور و چگونه بازی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایمان عالمی مربی تیم فوتبال هوادار امروز جمعه در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های ایران، اظهار داشت: به طور حتم جدال نساجی و مازندران و هوادار یکی از بهترین و جذابترین مسابقات لیگ خواهد بود و ای کاش شرایط به گونه ای رقم می خورد که هواداران نساجی می توانستند در ورزشگاه حاضر شوند.

وی افزود: برای جدالی که پیش روی ماست برنامه و تاکتیک داریم، حریف را به طور کامل آنالیز کرده ایم و می دانیم چطور و چگونه بازی کنیم.

عالمی خاطرنشان کرد: بازیکنان خوبی داریم که برنامه و افکار سرمربی خود را درک می کنند و می دانند ساکت الهامی چه نگرشی دارد.

این کمک می کند تا در بازی های آینده بهتر بازی کنیم و نتایج مطلوب تری بگیریم.

مربی هوادار تصریح کرد: در بازی با گل گهر سیرجان روی اشتباهاتی که در خط دفاعی داشتیم دروازه مان باز شد، سعی کردیم برای این مسابقه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عالمی: برای نساجی برنامه و تاکتیک خاصی داریم

عالمی: برای نساجی برنامه و تاکتیک خاصی داریم