مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 17:102022-12-23سياسي

مراسم استقبال از شش شهید گمنام دفاع مقدس در قم برگزار می شود


مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس که به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شدند در حسینیه شهدای گمنام کوه خضر نبی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مردم ولایتمدار و انقلابی قم شامگاه جمعه دوم دیماه در نخستین یادواره شهدای گمنام استان که در حسینیه شهدای گمنام کوه خضر نبی برگزار می شود از پیکرهای مطهر شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس که به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شدند استقبال می کنند.

این نخستین برنامه مربوط به تشییع شش شهید گمنام دفاع مقدس در شهر قم است که در این مراسم سردار باقر باقرزاده مسئول مجتمع فرهنگی معصومیه سخنرانی می کند و حسن مالکی نژاد به مداحی می پردازد.

این مراسم از ساعت 20 روز جمعه دوم دی ماه در حسینیه شهدای گمنام کوه خضر نبی برگزار می شود.

مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در استان قم نیز روز سه شنبه هفته آینده در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از ساعت 8:30 از حرم مطهر حضرت معصومه (س) به سمت خیابان ارم و از آنجا به سمت خیابان شهدا و در نهایت به سمت میدان جانبازان برگزار می شود.

مجتمع فرهنگی نور اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم واقع در نیروگاه، مجتمع آموزش عالی بنت الهدی واقع در پردیسان، پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) واقع در خیابان شهید محلاتی، گردان زرهی والفجر قم واقع در جاده قدیم، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم استقبال از شش شهید گمنام دفاع مقدس در قم برگزار می شود

مراسم استقبال از شش شهید گمنام دفاع مقدس در قم برگزار می شود