مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 17:402022-12-23اجتماعي

طرح امداد زمستانی در استان اصفهان آغاز شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آغاز بکار طرح امداد زمستانی و استقرار 450 تیم امداد و نجات در جاده های استان خبر داد.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جلسه ستاد مدیریت بحران برای آماده باش استان برای زمستان پیش رو، روز گذشته برگزار شد و همزمان با یک مانور عملیاتی طرح امداد زمستان استان اصفهان آغاز بکار کرد.

نیست فعالیت 42 راهدار خانه در جاده های استان اصفهان وی با اشاره به اینکه طول راه های استان اصفهان به 11 هزار و 500 کیلومتر می رسد، افزود: 42 راهدارخانه در نقاط مختلف استان با 750 نفر نیرو و 550 دستگاه ماشین برف روب و انواع تجهیزات زمستانی راهداری فعال است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه نیروهای امداد و نجات در 44 پایگاه هلال احمر و 200 پایگاه فوریت های پزشکی بین راهی در اصفهان و کاشان استقرار یافتند، خاطرنشان کرد: تاکید شده انبارهای هلال احمر در همه شهرستان های استان با بسته های ایمنی و امدادی تقویت شود و عوامل آتش نشانی و خدمات شهری 114 شهر و همچنین دهیاری روستاهای استان به ویژه مناطق غرب و جنوب استان نمک و شن مورد نیاز و طرح های پیشگیری از جمع شدن آب های سطحی را تا پایان زمستان آماده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح امداد زمستانی در استان اصفهان آغاز شد

طرح امداد زمستانی در استان اصفهان آغاز شد