مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 18:552022-12-23سياسي

آب روستاهای ایذه با حفاری 2 حلقه چاه تأمین می شود


مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان از حفاری دو حلقه چاه آب برای تأمین آب روستاهای «بارانگرد» و «رمه چر» از توابع ایذه خبر داد.

- اهواز- مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان از حفاری دو حلقه چاه آب برای تأمین آب روستاهای بارانگرد و رمه چر از توابع ایذه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا کرمی نژاد بعد از ظهر امروز جمعه در گفت وگویی رسانه ای بیان کرد: منطقه رمه چر از توابع شهرستان ایذه شامل چهار روستا است که آب سه روستای اکبرآباد، ترکاب و جوغبند از چاهی به نام گنجشکی که مشترک با روستای بارانگرد بوده، تأمین می شد.

وی با بیان اینکه یک روز بارانگرد و یک روز سه روستای نام برده آب دریافت می کردند، افزود: در سال های اخیر به دلیل خشکسالی و خشک شدن چاه، اهالی این روستاها با مشکل تأمین آب مواجه می شوند.

کرمی نژاد اظهار کرد: برای آبرسانی به روستای بارانگرد، یکی از چاه هایی را که آب داشت و مربوط به یکی از کشاورزان منطقه بود، تحویل گرفتیم و مشکل تأمین آب این منطقه حل شد، اما برای روستاهای رمه چر به دلیل نبود آب، آبرسانی با تانکر انجام می شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه برای 170 خانوار ساکن در رمه چر روزانه 200 مترمکعب آب با تانکر تأمین می شد، ادامه داد: پیگیری ها و تلاش ها برای رفع مشکل تأمین آب در حال انجام است و به همین منظور در حال حفر 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب روستاهای ایذه با حفاری 2 حلقه چاه تأمین می شود

آب روستاهای ایذه با حفاری 2 حلقه چاه تأمین می شود