مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 19:002022-12-23سياسي

امام جمعه موقت اصفهان: نیمه پر لیوان را ببینید که کشور کجا بوده و حالا به کجا رسیده


میردامادی معتقد است که نباید مشکلات اقتصادی را نادیده گرفت و مسئولان باید وظیفه خود را انجام دهند اما از آن طرف نیمه پر لیوان را هم ببینیم که کشور کجا بوده و حالا به کجا رسیده است.

- میردامادی معتقد است که نباید مشکلات اقتصادی را نادیده گرفت و مسئولان باید وظیفه خود را انجام دهند اما از آن طرف نیمه پر لیوان را هم ببینیم که کشور کجا بوده و حالا به کجا رسیده است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: ازبدو پیروزی انقلاب تاکنون پیشرفت های بسیاری در زمینه علمی و پزشکی و تربیت متخصصان داشته ایم که باید برکات انقلاب و اسلام برای مردم تبیین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر؛ سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: زندگی دارای دو بعد حیوانی و انسانی است که از برکات زندگانی انسانی را می توان انقلاب اسلامی، خدمت به خلق خدا در کمیته امداد امام خمینی (ره) و کمک مومنانه و ساخت سالانه یک میلیون خانه برای فقرا عنوان کرد.

وی ادامه داد: اعتقاد به اسلام و قیامت باعث می شود که هدف انسان در زندگی تنها خواب و خشم و شهوت نباشد و تمام بدبختی های دنیا از این است که بشریت از خداوند و قیامت دور شده است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: نشانه آن تروریست های حرم شاه چراغ بودند که در عالم حیوانیت به پیرو جوان و کوچک و بزرگ رحم نکردند و آن فاجعه را آفریدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت اصفهان: نیمه پر لیوان را ببینید که کشور کجا بوده و حالا به کجا رسیده

امام جمعه موقت اصفهان: نیمه پر لیوان را ببینید که کشور کجا بوده و حالا به کجا رسیده