مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 19:052022-12-23فرهنگي

هنرمند البرزی رتبه برتر جشنواره تئاتر سراسری بسیج را کسب کرد


مسئول سازمان بسیج هنرمندان البرز گفت: علیرضا داننده فرد از این استان با نمایش «چمدان بازمانده» در بخش خیابانی اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر سراسری بسیج رتبه نخست بازیگری را کسب کرد.

- کرج- مسئول سازمان بسیج هنرمندان البرز گفت: علیرضا داننده فرد از این استان با نمایش چمدان بازمانده در بخش خیابانی اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر سراسری بسیج رتبه نخست بازیگری را کسب کرد.

ابراهیم نوروزی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر سراسری بسیج با حضور 690 گروه منتخب از سراسر کشور امروز در بوشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: در این اختتامیه با عنوان سودای عشق علیرضا داننده فرد از استان البرز با نمایش چمدان بازمانده با موضوع دفاع مقدس در بخش خیابانی موفق به کسب رتبه نخست بازیگری شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان البرز تصریح کرد: در این اختتامیه سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، آیت الله بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و دکتر جمیری رییس سازمان بسیج هنرمندان و جمعی از هنرمندان خوب کشورمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه نمایش چمدان بازمانده مستقیم به جشنواره فجر را پیدا کرد، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که نماینده استان البرز در این جشنواره نیز موفق به کسب رتبه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند البرزی رتبه برتر جشنواره تئاتر سراسری بسیج را کسب کرد

هنرمند البرزی رتبه برتر جشنواره تئاتر سراسری بسیج را کسب کرد