مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 20:002022-12-23اقتصادي

سه میلیون و 500 هزار تن کالا از طریق ناوگان لرستان جابجا شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، گفت: طی امسال سه میلیون و 500 هزار تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل این استان جابجا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی شیروانی امروز جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: عوامل راهداری در طول شبانه روز و در طول سال در ایام نوروز، تعطیلات تابستان و اربعین در راستای تسهیل تردد ناوگان حمل و نقل تلاش می کنند.

وی، ادامه داد: در حوزه حمل و نقل در سال جاری، سه میلیون و 500 هزار تن کالا و یک میلیون و 400 هزار مسافر جابجا شده، این در حالی است که در ایام اربعین حسینی، 44 هزار و 500 زائر، توسط ناوگان جاده ای لرستان جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به اینکه در 9 ماه گذشته 220 کیلومتر راه روستایی ساخته شده است، افزود: همچنین 171 کیلومتر نیز در این حوزه آسفالت شده که محورهایی انتخاب شده اند که نقش مهمی در توسعه اقتصادی و گردشگری استان داشته اند.

شیروانی با اشاره به اینکه شهرستان سلسله هفت درصد از راه های استان را دارد، افزود: تمام سعی و تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان این است که نقاط محروم و دورافتاده در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی، تصریح کرد: در منطقه قلایی کارهای خوبی انجام شده است و یکی از درخواست های مردم محور چم تکله قلایی به شهرستان خرم آباد بود که در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه میلیون و 500 هزار تن کالا از طریق ناوگان لرستان جابجا شد

سه میلیون و 500 هزار تن کالا از طریق ناوگان لرستان جابجا شد