مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 20:002022-12-23سياسي

چهار وجه و چهار اتفاق در زندگی دکتر عباس شیبانی


«وقتی بنی صدر رییس جمهور و به خاطر همان رییس شورای انقلاب شد به من گفت: شما دیگر ننویس! چون ثبت و ضبط صورت جلسات نظمی پیدا کرده بود ولی من گفتم: - وقتی بنی صدر رییس جمهور و به خاطر همان رییس شورای انقلاب شد به من گفت: شما دیگر ننویس! چون ثبت و ضبط صورت جلسات نظمی پیدا کرده بود ولی من گفتم: من برای خودم دارم می نویسم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشتی در عصر ایران آمده است: با درگذشت دکتر عباس شیبانی از جمع اعضای شورای انقلاب اسلامی در سال های 57 و 58 که پیش از پیروزی انقلاب تشکیل شد و بعد از آن تا تابستان 1359 نقش قوه مقننه ( و از 13 آبان 1358 دولت و قوه اجرایی) اکنون تنها آیت الله سیدعلی خامنه ای باقی مانده البته اگر اعضای شورا را منحصر به 15 نفر مشهور بدانیم و میرحسین موسوی را که در بخشی از عمر شورا و نه تمام مدت، عضو آن بوده موقت به حساب آوریم و در ردیف 15 نفر نیاوریم (ایضا دکتر پیمان را).

این توضیح برای آن است که دیدم برخی رسانه ها در تنظیم خبر درگذشت دکتر شیبانی از او تنها با عنوان عضو پیشین مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران یاد کرده اند؛ حال آنکه اعتبار و اشتهار او از چهار وجه دیگر آب می خورد که از آنها در نمایندگی مجلس و عضویت شورای شهر استفاده شد نه اینکه این دو عضویت در صدر کارنامه سیاسی او بنشیند بلکه شیبانی را باید نخست با آن چهار فقره مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار وجه و چهار اتفاق در زندگی دکتر عباس شیبانی

چهار وجه و چهار اتفاق در زندگی دکتر عباس شیبانی